HIMALAYAN

2nd_image Himalayan er en  ‘all-rounder’ motorcycle der er bygget fra grunden på en helt ny platform  fra Royal Enfield. Det er en 411cc 'adventure' motorcykel som er delvist udviklet i England. Himalayan er den 'førstefødte' inden for brandet Royal Enfield. Hvad angår stilen, så er det formålet og funktionaliteten der er det styrende element. Minimalisme uden fancy kurver og linjer. Motorcyklen fås i... Read more »

Classic 500 – Tan

Classic Creme 3-4-Frt-Cr Royal Enfields Classic Tan har taget udgangspunkt i Classic 500 og tilført den en særlige rå elegance med creme-farven. Som Classic 500, har Classic Tan bibeholdt den kongeniale britiske 1950'er stils simple, harmoniske, vel-proportionerede formgivning. Classic Tan kommer med et single lædersæde af en finish, der giver den en særlig visual appeal. Classic Tan er bygget af gammeldags metal, med rene elegante linjer, der  kombineret med en fyldig, mættet  farvelægning, fuldender Royal Enfield Classic designet. Den er en hyldest til efterkrigstidens britiske motorcykel retro look. Pris... Read more »

Classic Battle Green

Battle Green Army_frt Royal Enfields Classic Battle Green har en “army” farvesammensætning, der giver mindelser til krigs-æra'en i både England og Indien, en tid hvor Royal Enfield motorcyklerne viste deres råstyrke og egnethed i krigs-sammenhæng: Stabilitet og udholdenhed selv under de barske betingelser i ørkenen.  Den har fået tilført et yngre 'look', men dog stadig udstyret med de stilistiske detaljer som man kan forvente af en ægte Royal Enfield: 1950'er stil nacelle og værkstøjskasse, traditionel farvesammensætning og polerede maskin-komponenter. Den har en en aura af eviggyldigt... Read more »

Continental GT – Black

BlackGT-site-frontside Standard 500cc Bullet motoren er blevet forøget til 535cc, og med et større gashåndtag og en stærkere knastskive, præsterer den yderlige 4hp, som bringer den op på ca. 32HP. Det nye chassis er mere sporty end standard  Bullet'en, og Café Raceren har et særligt-formet udstødningsrør med et ekstra beskyttelses'lag' og en længere svingarm. Affjedringen består af en ikke-justerbar 38mm Gabriel gaffel og 'twin preload' samt tilbagesprings-justerbare Paioli støddæmpere. Der er Brembo bremsere... Read more »

Continental GT – Red

Front 3-4 left Am Standard 500cc Bullet motoren er blevet forøget til 535cc, og med et større gashåndtag og en stærkere knastskive, præsterer den yderlige 4hp, som bringer den op på ca. 32HP. Det nye chassis er mere sporty end standard  Bullet'en, og Café Raceren har et særligt-formet udstødningsrør med et ekstra beskyttelses'lag' og en længere svingarm. Affjedringen består af en ikke-justerbar 38mm Gabriel gaffel og 'twin preload' samt tilbagesprings-justerbare Paioli støddæmpere. Der er Brembo forbremser... Read more »